شادمهر عقيلي اکورد( علامت سوال )
بهتر از همیشه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیداسم من فریمان هست عاشق گیتار وگیتارزدنم و همه ی هنرمندان رو دوست دارم وامیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد ولذت ببرین
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, :: 21:17 :: نويسنده : fariman

 G# F# E - E F# F# (x2) :Intro
G#m F# E F# G#m (x2) and

E ............................ F# ........ G#m
يه پنجره با يه قفس يه حنجره بي هم نفس
G#m F# B .................... F#...............
سهم من از بودن تو يه خاطرست همينو بس
E ........................ F#................
تو اين مثلث غريب ستاره ها رو خط زدم
G#m.F#.B ............. F#..................
دارم به آخر ميرسم از اونور شب اومدم

G#m F# E G#m - G#m F# E G#m (2) :solo

E . B ........... F# C#m ........... G#m
يه شب که مثل مرثيه خيمه زده رو باورم
G#m F# B ........ F# ........................ E
ميخوام تو اين سکوت تلخ صداتو از ياد ببرم
E . B .............. F# C#m ....... G#m
بذار که کوله بارمو رو شونه شب بذارم
G#m F# B ............... F# ............... E
بايد که از اينجا برم فرصت موندن ندارم
[down stroke]
G#m . F# ........ E...... G#m F#.G#m
داغ ترانه تو نگام ---- شوق رسيدن تو تنم
[down stroke]
G#m F# .. E.........G#m F# .... G#m
تو حجم سرد اين قفس ---- منتظر پر زدنم
E ................ F# ....... G#m
من از تبار غربتم از آرزوهاي مهال
G#m F# .. B ........... F# ............... E
قصه ما تموم شده با يه علامت سوال



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 26927
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1